33.32.03 G240X128, G128X64 |
|
|
|
|
|
 |
V manuálu je obsažen popis dvou jednotek implementujících typ videopaměti pro rozměr
240 x 128 (TERM10) a 128 x 64 (TERM03) pixelů a veškeré základní grafické operace
nad těmito videopamětmi. Jednotky využívají objekty grafických displejů pro vykreslení
grafického obsahu obrazovek.
|
33.32.04 GO240128, GO128X64 |
|
|
|
|
|
 |
V manuálu je obsažen popis dvou jednotek implementujících dva objekty pro přímé kreslení
do videopaměti. Jednotka GO240128 je určena pro videopaměť o rozměru 240 x 128 pixelů
(TERM10) a jednotka GO128x64 pro videopaměť o rozměrech 128 x 64 pixelů (TERM03).
|
33.32.09 UATERM |
|
|
|
|
|
 |
Jednotka obsahuje abstraktní objekt pro definici obecného chování displeje a klávesnice
terminálu.
|
33.32.10 UBITMAP |
|
 |
|
|
|
|
Jednotka obsahuje základní typy pro práci s bitmapami.
|
33.32.15 UCHARBUF |
|
 |
|
|
|
|
Jednotka obsahuje objekty sloužící pro práci se znakovým bufferem a stringy.
|
33.32.34 UTERMCHR |
|
|
|
|
|
 |
Jednotka rozšiřuje obecný terminál na abstraktní znakový terminál. Rozšiřuje jej o
metody pracující se znakovým terminálem, jako je mazání a výpis na displej, ukládání
a načítání obsahu displeje, pohyb kurzoru po displeji.
|
33.32.33 UTERMGR |
|
|
|
|
|
 |
Jednotka rozšiřuje funkci obecného znakového terminálu na obecný grafický terminál. Výpis
textů je rozšířen o možnost volby textových stylů (umístění a font), jsou implementovány
funkce vytvoření stylů z ESC sekvencí, funkce správy grafických objektů (bod, přímka, kružnice
ap.) a funkce správy pozadí. Objekt pracuje s indexy do polí uživatelských bitmap a fontů
a textovými popisy grafického obsahu obrazovky.
|